ギリシャがんばって!

おはよう!今週私たちは困っています。 

今まで、私たちのために政治家決定をしました。

今から、私たちの決定をします。

責任は素晴らしいです.


ギリシャの国旗、9本の縞はギリシャ独立戦争時の鬨の声である「自由か死か(Ελευθερία ή Θάνατος) 」の9音節を表す。

私はギリシャの心信じています。
私の同胞は私たちの国のために正しいこと選びましょう。
「はい」とか「いいえ」とか、どちらいいですか?
私の意見をこのブログかけない。
あなたが私の意見を知りたいことあたしの書きてください。
twitter: Erisadesu / Facebook: Erisadesu
Blogger: www.erisabetsu.blogspot.com

ギリシャいくはほしいですか。心配しないで、皆さはんわ日本人みえるときにうれしです。皆さんはがんばっています。

私もがんばります。
ギリシャがんばって!

PRESS RELEASE
Τhe Ministry for Economy, Infrastructure, Shipping and Tourism would like inform visitors to Greece that capital controls introduced by the Greek Government do not apply to those wishing to withdraw money from an ATM or carry out any other type of transactions using credit or debit cards issued abroad.


Moreover, the Ministry does not anticipate any disruptions in visitor’s every day holiday experience, neither in the islands nor in mainland Greece, as there are adequate fuel supplies, products and services.


Greece continues to guarantee the highest quality of tourism services to its visitors, who have ranked Greece as one of the best destinations worldwide.The Deputy Minister for Tourism, Mrs Elena Kountoura, as a member of the Greek Government, said that Greece still is and will always be a favourite destination for holidaymakers. Visitors currently in Greece as well as people planning to visit Greece will not be affected by the latest developments and they can continue to enjoy their holidays in Greece without any problems whatsoever.

コメント

このブログの人気の投稿

クリスマスもの!食べ物!

あけましておめでとうございます!

ひさしぶりですね!